15 Şubat 2018 Perşembe

Mim Etkinliği



1-Dünyayı değiştirecek üç adım ?
Öncelikle kişinin kendisinin farkına varması lazım, ilk adım budur. İkinci olarak ise, değişimden özellikle kendisiyle ilgili değişimlerden korkmayı, çekinmeyi bırakmalıdır. Son adımda ise, yapacaklarını yapmalı ve söylediklerinin arkasında durmalıdır.

2-Dünyanın daha fazlasına ihtiyaç duyduğu şey ? 
Bence Dünya, daha fazla sevgiye ihtiyaç duyuyor. Sevgiden kastım elbette bugünün kısıtlı sosyal ilişkilerinde sarf edilen sevgi kelimesiyle alakasız. Çıkarlar ya da beklentiler olmadan, sadece duyguyu hissetmek ve merhameti içinde barındırmak gerekir. En önemli sevgi de elbette, kişinin kendisini sevmesidir. Sonuçta, bir insanı sevmeyle başlar her şey.

3-Okuduğunuz son kitap ?
Hakan Günday - Azil

4-İzlediğin son film ?
Koko

5-Değişmenizi sağlayan bir hatanız ?
Aslında tek bir hata değiştirmez diye düşünüyorum. 
Değişim sürecinde birer sapak olur hatalar ve insanı yönlendirir. 

6-Sözcükleriniz eylemlerinizle eşit midir ?
Sözcüklerin kullanımı hatta verilen sözler üzerine çok düşünürüm ve yazılarımda da değinirim. Ve Ziya Paşa'nın 'Ayinesi iştir kişinin, lafa bakılmaz' sözüne kesinlikle katılıyorum.  Çünkü ne kadar inkar etsek de, sözlerimiz illaki çelişiyor ama eylemlerimiz bizi ortaya koyuyor.

7-Gurur duyduğunuz bir başarınız ? 
İlk kez dergi yayımladığımda, babamın okurken ki ifadesi sanırım. Gururlu ve mutluydu, tabi bu durum bana da yansıdı ister istemez. 
8-Hayattaki öncelikleriniz nelerdir ? 
Hedeflerim ve ailem diye düşünüyorum. İnsan ailesi ve hedefleri olmadan yaşayamaz sanıyorum.


9-Kendinizde beğendiğiniz 5 özellik ?
Açıkçası kendime asla olumlu bakamadım. Her zaman kendimi sevmem gerektiğini düşündüm ama asla uygulayamadım. Bırakın beş özelliği tek bir özellik bile sayamadım. Kusuruma bakmayın lütfen :)


10-Geçen haftanın en güzel olayı nedir ?
Fakülte çapında düzenleyeceğim konferans için onay almayı başardım. Doğal olarak umutlu ve mutluyum :)

Beni unutmadığı için İzel Tolu'ya çok teşekkür ederim :)

İsteyen herkes mim etkinliğine katılabilir, sevgiler :)



42 yorum:

  1. Keyifli bir mimdi. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle konferans için tebrik ediyorum, başarılar diliyorum, evet sevgi dünyayı kurtaracak, bir de kötü adamlar olmasa....keyifle okudum:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir mim olmuş, ayrıca konferans onayınız için tebrik ederim. :)

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim yanıtlarınızı. Gözlemlediğim odur ki; büyük farkındalıklarınız var, kutlarım. Ancak kendinizi daha çok sevin :) Şu anki sizden, çok daha iyi yerlere gideceğinizin garantisidir bu. :) Konferans ve dergi çalışmalarınız için tebrikler gönülden. Güzel günler göreceksiniz.. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım iyi şeyler hepimiz için olur, yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Mimlerden uzak kaldım ben baya :)

    YanıtlaSil
  6. Dergi çıkardığını bilmiyordum. Ne güzel!
    Ben de bir sinema dergisi çıkartmak isterdim mesela :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında istersen sinema yazılarını gönder, bakalım. Dergide sinema bölümümüz var, yardım ederim elimden geldiğince. Eğrr aklına yatarsa, yorum ya da e posta gönderirsin sevgiler :)

      Sil
  7. Saf sevgi... Ne güzel söylemişsin. Buna çok ihtiyacımız var kesinlikle ♥

    Konferansın için şimdiden başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle...
      Çok teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  8. Emre; o kadar düşündüm de o gün, çok fazla erkek blog mimlemedim ama sen benim kafamı karıştıranlardansın ya :)) sanırım bana unutturan da şuur altım. O hep mahcup eder beni. Akıllı, eğitimli ve filozof olmaya aday oğlum :)
    Cevaplar çok samimi idi. Emeğine sağlık. Sevgiyle gözlerinden öpüyorum.
    Derginin adı ne Emre ? Abone olsaydık ama ne olur sen bari beni unutma, yaz oğlum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derginin ismi Yeni Dalga ablacım.
      Çok teşekkür ederim, bu kadar güzel söz karşısında, mutluluktan kızardım :) Ben de ellerinden öpüyorum, sevgiler :)

      Sil
  9. Bu mim yazıları çok güzel oluyor birbirlerimizi tanımak için, sizi de tanımış olduk. Çok samimi cevaplardı emeğinize sağlık.
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım.Bana da beklerim...
    https://buyuklutuf.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. Konferans icin tebrik ederim :)

    Bir de daha çok insana ihtiyacimiz var ama insan olsun lütfen görünmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız, insan gerek. Ne demiş Özdemir Asaf; İnsanlar, insanlar içinde, insana hasret yaşarlar.
      Teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  11. koko filmini beğendin mi çok merak ettim nedense :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğendim, son zamanlarda izlediğim en iyi filmlerdendi :)

      Sil
  12. dergi ve konferans, ne güzel ne hoş :) şu kendini sevmek konusunu çöz amaaaa :) tabikide sevmen lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim dostum, elimden geleni yapıyorum :)

      Sil
  13. Bu mim'in sorularını seviyorum ve burada sorular kadar cevapları da sevdim. Dilerim her şey gönlünce olur :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepimizin gönlünden geçen, baş ucunda olur :)
      Sevgiler :)

      Sil
  14. Çok güzel başladı sorunun cevapları.Dedim ki ne güzel bana yakın düşünceleri var.Sonra 9.soruya geldim ve inanamadım :(Nasıl bulamazsın 5 özellik :) Mesela söyleyim bir kaç tane sana;blog yazabilmek çok güzel bir özellik.Büyüklerine saygılı olan birisin.Sıcaksın,samimisin :) Ya işte böyle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok kibarsınız. Güzel düşünceleriniz ve nazik sözlerinizle ihya ettiniz beni, sevgiler :)

      Sil
  15. Dergi çıkarmak çok iyi. Devamı gelir umarım. Keyifli bir mimdi. Emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Bu mim çok güzel ve sizin yanıtlarınızı okurken çok keyif aldım.

    YanıtlaSil
  17. Güzel bir mim yazisi olmus 😊

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel cevaplar vermişsiniz ... Keyifli bir yazıydı .
    Büyük Blog Takip Etkinliğinden geliyorum bana da beklerim .
    Mutlu günler .

    YanıtlaSil
  19. Ne güzel bir mim olmuş, cevaplarınız çok içten :) Benim de konferans için onaya ihtiyacım var bu hafta, başarılar dilerim :) Bu arada büyük blog takip etkinliğinden geliyorum :)

    YanıtlaSil
  20. Çok keyifli bir mimdi,hayatında başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  21. Koko'yu ben de izlemek istiyorum, kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil