17 Mayıs 2019 Cuma

A Song by Benjamin the AI - Yapay Zeka Benjamin'den Bir Şarkı


I was a boy
I was a stranger and I
Promised to be so happy
I was a Beautiful day
I was a taller talk that I was born
And I was Ready to go
And the truth was so long ago
I was so happy and blue
I was thinking of you
I was a long long time
I was so close to you
I was a long time ago
A long long time ago
And I was Ready to go
I was  A home on the road


Bir çocuktum
Bir yabancıydım ve ben
Mutlu olmaya söz verdim
Güzel bir gündüm
Doğumumdan daha uzun bir konuşmaydım
Gitmeye gerçekten hazırdım
Ve gerçek uzun zaman önceydi
Çok mutluydum ve maviydim
Seni düşünüyordum
Çok çok uzun zaman önceydim
Sana çok yakındım
Uzun zaman önceydim
Çok uzun zaman önceydim
Ve gitmeye hazırdım
Yolun üzerinde bir evdim

3 yorum:

  1. Yolun üzerinde nice evler izlenmek için bekleniyor, güzel bir paylaşım olmuş. Takipteyim. Bende yeni açtığım blog sayfama beklerim, destek ve yorumların için şimdiden teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok mutluydum ve maviydim. Güzel paylaşım için teşekkürler.
    Sizi takibe aldım. Bana da beklerim

    YanıtlaSil