3 Mart 2018 Cumartesi

Yeni Seri Duyurusu



Herkese merhabalar :)

Öncelikle bloğumu takip edip, beni yalnız bırakmayan herkese teşekkür ederim, iyi ki varsınız.

Bugünlerde aktif olarak romanımı tefrika ediyor ve yarım kalan hikayelerime devam ediyorum ama aklımda yarım kalan başka bir projem daha var. 

Biliyorsunuz, bir dönem biyografi yazmak istemiş ve buna başlamıştım ama bilgisayarım arızalanınca, şevkim kırılmıştı. Şimdi ise yeniden başlamak istiyorum ama aklımda herhangi bir isim yok, bu sebepten ötürü anket oluşturacağım. Listede dört adet isim olacak ve iki kadın iki adet de erkek ekleyeceğim. Şimdilik sadece yazar olacak ama başka bir sefer şairler de olacak.

Lütfen katılmayı ve oy kullanmayı unutmayın. Hepinize kucak dolusu sevgiler :)


81 yorum:

  1. very interesting post! have a great week end!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you dear, please join the poll at top the page.
      Love :)

      Sil
  2. Hiç şevkin kırılmasın, bilgisayar tamir edilir, velev ki, edilmedi, kağıt, kalem, defter ne güne duruyor? Eskiden bilgisayar mı vardı? Hatta bence daha güzel kağıt-kalem. Anketi merakla bekliyorum katılacağım, oy kullanacağım. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel sözlerin için, iyi ki varsın :)
      Anket başladı, sayfanın üstünde görebilirsin, sevgiler :)

      Sil
  3. Anketi merak ettim şimdi🤔Ne zaman olacak derken bir de baktım ki sayfanın ustundeymis😁Şimdi katılıyorum hemen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim katılımınız için, sevgiler :)

      Sil
  4. Hemen katılıyorum ankete. Kolaylıklar diliyorum size :)

    YanıtlaSil
  5. Azminiz hiç kırılmasın, kolaylıklar dilerim. Oyumu kullandım, umarım gönlünüze göre olur. :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Emre, Bloguma hoşgeldin. Anketine katıldım. Kolaylıklar diliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, siz de hoş geldiniz :)

      Sil
  7. joyce tercih etsem de normalde , celine hakkında bir şey bilmediğimi fark edip onu işaretledim oysa oy oranı çok düşük , üzdü:D

    YanıtlaSil
  8. Ankete katıldım. Şimdiden kolaylıklar dilerim. Yolunuz açık olsun

    YanıtlaSil
  9. Hemen katılıyorum,azimle yazmaya devam edin:)

    YanıtlaSil
  10. virginia woolfu çok sık duymaya başladığım için ona oy kullandım..emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
  11. Bilgisayar arızalanınca şevkinin kırılması iyi olmamış. Bir deftere kalemle yazmayı mı denesen acaba :) Böylece ne kadar ilerlediğini de hep takip edersin. Kalemlerini değiştirirsin, renklerle oynarsın. Not kâğıtları yapıştırırsın. Hatta belki dolma kalem kullanırsın. Biten kartuşları biriktirirsin. Değişik değişşik şeyler. Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerileriniz için çok teşekkür ederim, bir yolunu bulup halledeceğim :)

      Sil
  12. Süper! Hemen katılıyorum tabiki :)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba ☺ Sizinkinden farklı olacak ama uzun bir ara boyunca blogta yazı yazma sıkıntısı yaşadım. Şu an toparladığımı düşünüyorum. Belki böyle bir dönemin başınızdan geçmesi lazımdı.

    Umarım yazı yazma şevkiniz daha da artar. Oyumu da verdim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin adınıza çok sevindim, umarım olur :)
      Teşekkür ederim katılımınız için :)

      Sil
  14. Ankette ben de çoğunluktan yanayım :)
    yazılarınızı keyifle takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  15. hımms biyografilerin müthişti tabiii :) hımms, du bakayım, hermann hesse/marcel proust/ayn rand/hannah arendt :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim dostum, ihya ettin beni :)
      Yazdığın isimler de çok değerli, bir dahaki sefere onları da alacağım listeye :)

      Sil
  16. Hocam! Louis-Ferdinand Céline diyorum :)
    Anketinize katıldım. Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  17. Bende her zaman oto biyografi yazmak istemiştim. Umarım başarırsınız:).

    YanıtlaSil
  18. merhaba Emre, biyografilerini merakla okuyorum, sylvia plath'ı çok merak ediyorum ben, zaten oyumu kullandım, sonuçları merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sylvia'yı kesin yazarım dostum, teşekkür ederim nezaketin için :)

      Sil
  19. Ben cogu zaman kagida alirim notlarimi. Daktilom vardi eskiden ne zevkliydi tikir tikir 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de kağıda not almayı seviyorum ama daktilo benzeri analog cihazlara da ilgim var :)

      Sil
  20. bi de nilgün marmara ayrıntılı inceleyip yazsanaaa :)

    YanıtlaSil
  21. Ne zaman olacak oylama?Uzatma ve harekete geç :)Biz de yanındayız tabi :)

    YanıtlaSil
  22. Anket o kadar küçük kalmış ki zor gördüm.Biz sizler gibi genç değiliz,azıcık görünür yere koysaydım.Oyumu kullandım,son şıkkı işaretledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyutu ayarlamak mümkün olmadı maalesef :(
      Ayrıca siz yaşlı değilsiniz duymamış olayım, güzel enerjinizle bize umut veriyorsunuz :)

      Sil
  23. Virginia Woolf önde gidiyor oylamada.Önce onu,ikinci olarak da Sylvia Plath'ı anlatsanız ne güzel olur.Bigisayar nasıl da hayatımızın bir parçası oldu.Kağıt kalemle zorlanıyorum ben.Sadece not alırken kullanıyorum artık kağıt kalemi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle benim için de durum böyle, yazı yazmak tamamen klavye işi haline geldi.
      Olabilir elbette, neden olmasın. Sevgiler :)

      Sil
  24. Yukarıdaki anketi ben oylayamadım. Sylvia Plath, erkek yazar Luis Ferdinand olsun.

    YanıtlaSil
  25. very interesting post! (i voted for V Wolf)

    YanıtlaSil
  26. Çalışmalarında başarılar dilerim Emre. Ankete katıldım sonucu bekliyorum, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  27. Louis-Ferdinand Celine 2ı seçtim, çünkü onu bilmiyorum. Sen yazarsan okuyup öğrenmiş olurum diye seçtim. Sevgiler .-)

    YanıtlaSil
  28. Heyecanla bekliyorum o vakit.Benimde pc sorunlu aynı durumu yaşıyoruz desene insanın şevki kırılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok zor ama deneyeceğim yine de, teşekkür ederim Yorumun için :)

      Sil
  29. Başarılar dilerim Emre , yılma devam et:)

    YanıtlaSil
  30. Hi! welcome!
    I already voted for my proposal.
    I just discovered your blog and I keep following it, would you follow me back?
    http://serendipia-aazul.blogspot.com.es/

    Have a nice day!

    YanıtlaSil
  31. Yazmak için şevkin kırılmasın. Ben sürekli yanımda not defteriyle geziyorum. Bilgisayar olmasa da mutlaka yazıyorum. Not alıyorum. O anda aklına gelen sonradan aklına gelemeyebiliyor. Tavsiye ederim. Deftersiz gezme. Başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerileriniz için çok teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  32. Emreeeee :((( Ben sana e-mail üyeliği yaptım, gelen linki mi onaylamadım acaba oğlum? Kaçırmışım bu yazını. Anket bitmiş. Maus işlemedi üstünde. Her neyse birinci olarak, seni mimledim. Eğer sevmiyorsan mim yapmayı sen bilirsin ama mimledim yani... "Seni Sen Yapan Şeyler" mim konusu.
    İkincisi de başarılar tabii ki. Sevgilerimle oğlum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yoğundum Ece Abla kusura bakma lütfen ama en kısa zamanda katılacağım ve dergini de göndereceğim. Sevgilerle :)

      Sil
  33. Ben sizi takipteydim. Nasıl oldu anlamadım sayfanıza gelince takip etmiyor gözüküyor.Tekrar takibe aldım. Ankete katiliyorum Virginia Woolf ve
    Louis-Ferdinand Celine seciyorum. Başarılar,sevgiler

    YanıtlaSil
  34. anketi kaçırmışım ama bence harika bir yazı gelecek :)

    YanıtlaSil
  35. Hi! Great post and I love your photos!
    I just discovered your blog and I keep following it, would you follow me back? (GFC #177)
    http://casaninnamamma.blogspot.it/2018/03/bonta-di-stagione.html

    YanıtlaSil
  36. Mimlendiniz efendim. Bloguma bir bakın derim:)

    YanıtlaSil
  37. Gelsin bakalım anket..Şimdiden kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  38. Kolay gelsin size, başarılar :)

    YanıtlaSil